Epoksi Poliüretan Uygulama ve Satış, Konularında. Epoksi Astar, Ara Kat, Son Kat Seçimlerinde Malzemeyi Nasıl Uygulayacağınız Konusunda Benimle Görüşebilirsiniz. DANIŞMA ÜCRETİ TALEP ETMİYORUM. Epoksi Poliüretan Satışları Ve Uygulamaları Konusunda Malzeme Konusunda Her Zaman Arayabilir Bilgi Edinebilirsiniz. Epoksi Yada Poliüretan zemin etüdü kesinlikle ücretsizdir.

Epoksi Poliüretan Uygulama Satış Ve Ücretsiz Danışmanlık Hizmetlerim mevcuttur.



Saygılarımla

Epoksi Poliüretan Sistemleri Uzmanı

Emrah

İrtibat Tel: 0530 907 88 75


29 Haziran 2011 Çarşamba

Temel Duvar Koruma Sistemleri

1.1 Astarlar

IMBERAL ® Aquarol 10D
Mineral yüzeylere patentli su yalıtımı için solvent içermeyen, hazır, özel yapışma arttırıcı astar

IMBERAL ® Aquarol kış 16D
-5 Su yalıtımı için özel yapışma arttırıcı astar Kullanıma hazır ° C

IMBERAL ® SK 16B
IMBERAL için astar olarak geliştirilmiş yapışkanlı kauçuk bitüm emülsiyon ® SKB 89B

1.2 kalın bitüm kaplama

ÖKOPLAST 1K ® 20B
Solvent içermeyen, polistren dolgulu çatlak köprüleme 1-comp. Su yalıtımı için bitüm kaplama

ÖKOPLAST ® 2K 20B
Solvent içermeyen, çatlak 2 comp, köprü. Su yalıtımı için bitüm kaplama

ÖKOPLAST ® PS 90B
Solvent içermeyen, polistren dolgulu, 2-comp. Bitüm-kauçuk kaplama kalınlığı

IMBERAL ® 2K Kış 26b
Çok esnek, çatlak 2 comp, köprü. -5 Aşağı sıcaklıklarda güvenli su yalıtımı için bitüm-kauçuk kaplama kalınlığı ° C

IMBERAL ® S100 90B
Solvent içermeyen, polistren dolgulu çatlak köprüsü 2-comp. Güvenli su yalıtımı için bitüm-kauçuk kaplama kalınlığı

IMBERAL ® 2K 20B
Solvent içermeyen, elyaf takviyeli, çatlak köprüsü kurabilen 2-comp. Güvenli su yalıtımı için bitüm-kauçuk kaplama kalınlığı

IMBERAL ® RSB 55Z
Reaktif, hızlı su yalıtımı, esnek

1.3 Soğuk kendinden yapışkanlı bitüm membran

IMBERAL ® SKB 89B
Kendinden yapışkanlı, -5 sıcaklıklarda güvenli su yalıtımı için yırtılmaya dayanıklı her hava kauçuk-bitüm membran ° C

04/01 bitüm kaplama

IMBERAL ® 10B BES
Koruma ve kuru ve hafif nemli yüzeylerde için solvent içermeyen, hazır bitümlü son kat

IMBERAL ® Emuflex 20B
Solvent içermeyen, esnek, su yalıtımı için bitüm-kauçuk conta kat köprü çatlak

1.5 Özel Ürünler

IMBERAL ® BEP-F 20B
Güvenliğini koruma ve drenaj levhaları için solvent içermeyen, hazır, elyaf takviyeli bitüm tutkal

IMBERAL ® SL 30B
Silolack, gıda depolama tesisleri ve çözücü içeren silolar için iyi yapışma bitüm koruyucu kaplama,

1.6 Aksesuarlar

IMBERAL ® FAB 89ZH
Fugenabdeckband, son derece esnek ve heißluftverschweißbar

IMBERAL ® VE 89v
Takviye kaplamalar için Takviye, alkali dirençli

IMBERAL ® Multi Tahliye 89v
Yırtılmaya dayanıklı, basınca dayanıklı drenaj ve yatay ve dikey mühürler için koruyucu ray

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder